-
Karta Miejska I semestr 2024/2025
-
ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2024/2025 - 2 września 2024 r. (poniedziałek) godz. 10.00
-
Odbiór zaświadczeń z egzaminu ósmoklasisty - 3 lipca (środa) 2024 r. godz. 9:00-13:00
-
Zakończenie roku szkolnego 2023/2024 - 21 czerwca 2024 r. (piątek) godz. 10.00
-
48. rocznica Radomskiego Protestu Robotniczego Czerwiec ’76
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Strona internetowa Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 19 w Radomiu
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 19 im. Edmunda Bakalarza w Radomiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona internetowa Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 19 w Radomiu.
- Data publikacji strony internetowej: 2013-05-17
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-05
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- dokumenty PDF nie są dokumentami edytowalnymi,
- część zdjęć nie posiada pełnych opisów alternatywnych,
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo (są to starsze dokumenty wytworzone przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej stron oraz niektóre dokumenty wytworzone przez inne podmioty zewnętrzne w formie skanu lub plików graficznych przesłane do szkoły w celu publikacji na naszym portalu).
Wyłączenia
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- filmy, które zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-05
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-03-05
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Ewa Hodyra.
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
- Telefon: 483606766
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 19 w Radomiu
- Adres: ul.Energetyków 10, 26-600 Radom
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
- Telefon: 483606766
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Szkoła mieści się w jednym budynku.
- Główne wejście do budynku znajduje się przy ul. Energetyków 10 w Radomiu.
- Przed budynkiem szkoły znajduje się parking z wyznaczonym miejscem postojowym dla pojazdów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
- Do głównego wejścia szkoły prowadzi kilka stopni schodowych oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
- Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
- Na każdym poziomie budynku (parter, pierwsze piętro) znajdują się korytarze.
- W budynku szkoły korytarze, schody i balustrady schodów są zgodne z prawem budowlanym.
- W budynku szkoły nie ma zamontowanych platform, informacji głosowych ani pętli indukcyjnych.
- Budynek posiada windę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
- Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi.
- Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- W budynku znajduje się toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
- Na terenie szkoły nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych jak również nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
- Na terenie szkoły obowiązują wewnętrzne procedury ewakuacyjne oraz wszyscy pracownicy zostali przeszkoleni w tym zakresie.
Raport o stanie zapewnienia dostepności podmiotu publicznego.